Letno poročilo 2012

Uveljavljene blagovne znamke

Naše ključne blagovne znamke Telekom Slovenije, SiOL in Mobitel so med najbolj prepoznavnimi v Sloveniji. V letu 2012 so ponovno prejele priznanje Trusted brand kot najbolj zaupanja vredne v svojih kategorijah. Prav tako na svojih trgih v jugovzhodni Evropi pridobivajo moč znamke Ipko, One in Blic.net. 

V Skupini Telekom Slovenije upravljamo skupno 50 blagovnih znamk, od tega 40 na ravni družb v Sloveniji (23 v okviru Telekoma Slovenije). Skladno z marketinško strategijo izvajamo konsolidacijo blagovnih znamk s prenosom moči in vrednosti na ključne izbrane blagovne znamke, s katerimi celovito pokrivamo izbrane tržne segmente. 

Osrednji korporativni znamki »Telekom Slovenije« se v korporativnem tržnem komuniciranju pridružujejo tri storitvene blagovne znamke (ptiček, SiOL in Mobitel). Pojavljajo se enakovredno in imajo podporno funkcijo,   ko pa pa pokrivajo vsaka svoj sklop storitev, nastopajo tudi samostojno. 

V aprilu smo prenovili podobo korporativne hčerinske družbe Avtenta. S tem je dobil novo podobo tudi kompozitni logotip Skupine Telekom Slovenije, ki je pripravljen v slovenski in angleški različici.