Letno poročilo 2012

Tržno komuniciranje

Tržno komuniciranje družbe so zaznamovale mnoge ponudbeno-storitvene novosti, delovanje v zaostrenem gospodarskem okolju in izrazite tržno-komunikacijske aktivnosti nekaterih konkurentov. Uspešno smo nadaljevali z enotnim komunikacijskim nastopom na trgu, vzpostavljenem ob združitvi družb Telekom Slovenije in Mobitel v letu 2011. Skupaj smo izvedli več kot 70 tržno-komunikacijskih kampanj. Kakovost in ugled družbe ter njenih blagovnih znamk je tudi v letu 2012 potrdila vrsta prejetih priznanj (glej poglavje 1.6).

Na korporativni ravni smo izpeljali akcijo »Z vsem srcem«, katere okvir so predstavljale olimpijske ige v Londonu. Cilj je bil nadgraditi sporočilo uvodne združitvene akcije iz leta 2011 »Lepo je biti skupaj« in utrditi podobo družbe Telekom Slovenije na podlagi njenega poslanstva, vizije in vrednot. Vrsto aktivnosti smo namenili poslovnim uporabnikom, med njimi tudi malim podjetjem in samostojnim podjetnikom.

Telekom Slovenije namenja vrsto aktivnosti tudi svojim poslovnim uporabnikom, ki segajo od tistih največjih pa vse do širokega segmenta SOHO (mali podjetniški segment - Small office/home office) in samostojnih podjetnikov. Ta segment smo nagovorili s komunikacijskimi aktivnostmi, v katerih so kot naši »ambasadorji« namesto igralcev nastopili kar uporabniki naših storitev iz vse Slovenije.

Komunikacija širokopasovnih storitev SiOL je zajemala uvajanje novosti v ponudbi, podprto z akcijsko ponudbo. V prvi polovici leta smo poudarjali oglaševanje paketov TopTrio , TopTrio Mini in novo storitev spletne televizije SiOL TViN . September je zaznamovala ekskluzivna novost v ponudbi SiOL TV – možnost spremljanja tekem UEFA Lige prvakov na SiOL TV ter prek storitve SiOL TViN.

Ponudbo blagovne znamke Mobitel smo predstavljali:

  • z akcijo Prebudimo pomlad, z nadaljevanjem kampanje Skupaj smo najmočnejše omrežje, z akcijo Paket 2013 in Olimpijski popust, 
  • s paketom za starejše Penzion plus in izvirne aplikacije Moj Plus, ki omogoča tudi starejšim enostavno uporabo pametnih telefonov,
  • z različnimi akcijami in drugimi aktivnostmi na področju ponudbe Instant Internet ter drugih mobilnih storitev,
  • z izvajanjem tržno-komunikacijskih aktivnosti blagovne znamke za mlade ITAK, ki je vključeval nov slogan »Viva la Itak«, natečaj z izbiro 6 ambasadorjev za snemanje spota Viva la Itak, prodajne akcije pametnih mobilnikov in družbeno odgovorne projekte kot je Itak Job, kjer v sodelovanju z zaposlitvenim portalom MojeDelo.com pomagamo mladim v boju za prvo zapo¬slitev, ter dogodke za mlade, 
  • s podporo ponudbi za predplačnike Mobi s ponudbami za mlajše in starejše, novimi Mobipaketi in drugo.

Pri tržno-komunikacijskih aktivnostih smo uporabili širok nabor orodij. Ta so zajemala oglaševanje v klasičnih medijih (TV, radio, tisk, zunanje oglasne površine), spletno oglaševanje, izvedbo in prisotnost na različnih poslovnih, športnih, izobraževalnih in družbeno odgovornih dogodkih, tiskovine, kataloge, direktno pošto in promocije. Ob tem smo skrbeli tudi za učinkovito upravljanje in uporabo lastnih spletnih mest družbe.

Nadaljevali in nadgrajevali smo prisotnost na družabnih omrežjih. Facebook strani Telekom Slovenije, SiOL, Mobitel, Itak, XOBI ter Liga prvakov na SiOL TV imajo skupno že več kot 165.000 oboževalcev. Na Twitterju se je blagovni znamki SiOL pridružili še Mobitel, skupno število sledilcev je konec leta preseglo 3.200 uporabnikov. Spletna mesta telekom.si, mobitel.si in storitve siol.net so imela več kot 11,6 milijona obiskov, 3,8 milijona obiskovalcev in več kot 57,4 milijona ogledov strani.

Telekom Slovenije, GVO in TSmedia so podpisniki Slovenskega oglaševalskega kodeksa, v zvezi s katerim kršitev ni bilo. Spoštovanje določil kodeksa preverjajo redno, ob vseh marketinških aktivnostih. Drugih zakonskih kršitev na področju tržnega komuniciranja prav tako ni bilo.

Etičnost in visoko profesionalno raven delovanja na področju oglaševanja spoštujejo tudi v hčerinskih družbah One, Ipko in Aneks.