Letno poročilo 2012

Trženje in prodaja

Prodajna politika v letu 2012 je bila naravnana k ponudbi celotnega spektra IKT storitev in celostnih rešitev za vse segmente. Izvajali smo aktivnosti za pridobivanje novih in zadržanje obstoječih uporabnikov. Te so vključevale tudi ciljno prodajo in segmentirano ponudbo ter aktivnosti za ohranjanje in povečevanje zadovoljstva uporabnikov ter njihove uporabniške izkušnje.

S številnimi novostmi v naboru sodobnih tehnologij in storitev smo zagotavljali uporabniku enostavnost storitev in dostop do enako naprednih in kakovostnih storitev ne glede na napravo, ki jo uporablja (TV, tablični in prenosni računalnik, pametni telefon).

Poudarki leta 2012


  • Krepitev moči blagovnih znamk za ohranjanje konkurenčne prednosti. 
  • V ospredju fiksne in mobilne širokopasovne storitve, ki uporabniku omogočajo mobilnost in prilagajanje lastnim potrebam. 
  • Krepitev mobilnih internetnih storitev. 
  • Uveljavitev načela pravične uporabe, ki zagotavlja znižanje hitrosti prenosa podatkov po preseženi mejni porabi, brez dodatnih stroškov za uporabnika. 
  • Razvoj in ponudba celovitih komunikacij za poslovne uporabnike, s kombinacijo fiksnih in mobilnih komunikacij ter IT storitev v oblaku. 
  • Večje zadovoljstvo uporabnikov pri vseh SiOL storitvah (SiOL internet, SiOL telefonija in SiOL TV).